czwartek, 11 grudnia 2014

Mgiełka "Amber Blush" Bath&Body Works

Hej :) Mam dzisiaj dla Was recenzję mojej ulubionej mgiełki do ciała z Bath&Body Works. Dostałam ją na spotkaniu bloggerek(a raczej pół roku po) i natychmiastowo skradła moje serce(i nos mojego Ukochanego). A czy jest czym się się zachwycać? Przeczytacie w recenzji :)

Mgiełka do ciała " Amber Blush" Bath&Body Works" 

Możemy ją kupić w sklepach B&Bw w cenie 79zł za 236ml. 

Opinia Producenta:
"Mgiełka do ciała łącząca w sobie takie nuty zapachowe jak: malinowy szampan, gardenia, magnolia, bursztyn i wanilia. Mgiełka jest idealnym uzupełnieniem perfum"

Moja Opinia:
Mgiełka jest w wysokim, smukłym opakowaniu, ma piękne złoto-różowe ornamenty i bezbarwną "zatyczkę"  Atomizer nie zacina się(jak przy używaniu wód z  Avon) i gładko rozpryskuje mgiełkę na ciele. 
Przy pierwszym wrażeniu mgiełka jest bardzo intensywna. Pachnie malinami, magnolią i wanilią. Jak pyszny owocowy i słodki koktajl. Idealny zapach dla kobiet, które szukają bardzo dziewczęcych, wdzięcznych i uroczych zapachów. Kojarzy mi się  z serią perfum dla dziewczynek z Sephory, która kiedyś miała takowe w asortymencie. Gorzej jest z trwałością, po 3 godzinach po zapachu nie ma śladu :( Ale w końcu to tylko mgiełka. Wydajność jest okej, używam kilka razy w tygodniu i zostało mi jeszcze sporo. 
Ogólnie mgiełka jest naprawdę dobra i warto ją kupić, tylko pytanie, czy ktoś wyda na nią tyle pieniędzy?




2 komentarze:

  1. nie miałam takiej nigdy, buteleczka wygląda ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  2. Mgiełka jest dosyć droga xd ;) ale większość osób ją poleca :D
    Podobno bardzo ładnie pachnie :D szkoda, że u mnie nie ma tego sklepu ;c

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam, Zuza ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger