czwartek, 18 grudnia 2014

Moje ulubione kosmetyki świąteczne** Joanna&TheBodyShop

Hej <3 Już za kilka dni Boże Narodzenie! Nie mogę się doczekać, prezenty już przyszykowane, teraz tylko zapakować i obserwować twarze bliskich przy otwieraniu. Uwielbiam sprawiać bliskim przyjemność :) Na ten moment czekałam cały listopad i pół grudnia. Choinka pojawi się najprawdopodobniej w sobotę, już nie mogę się doczekać jej strojenia. P świętach mam zamiar wybrać się do lumpeksu, na basen i łyżwy :) Potem Sylwester, który organizuję u siebie w domu i Studniówka :D dostaniecie zdjęcia z każdego święta + Studniówki :) Na pewno będziecie ciekawe jak się na nią ubiorę :P 
Dzisiaj pokażę Wam moje ulubione kosmetyki okresu świątecznego. Teraz używam ich na okrągło, cały czas odurzając się piernikowm zapachem :D


Peeling już znacie, w tamtym roku dostałam go do testowania od firmy The Body
Shop. Peeling przypadł mi do gustu i mam go w kolejne Święta. Towarzyszy mi praktycznie codziennie, bo bardzo delikatnie złuszcza skórę. I pachnie niesamowicie! Jeżeli chcecie wiedzieć więcej, zapraszam na recenzję z tamtego roku, poszukajcie w starych postach :) 
Po scrubie jest mydełko w kształcie serduszka. Uwielbiam otaczać się w uroczych, ślicznych przedmiotach. Mydełko ślicznie pachnie i dobrze myje, poza tym jest to gadżet, który zdobi nasza łazienkę :) 
I trzeci kosmetyk, czyli miniaturowy żel pod prysznic o zapachu pierniczków. Ojacie, jak on pachnie! Zdecydowanie świątecznie, jak reszta pokazanych tu produktów, które używam o tej porze roku, głównie ze względu na miły i adekwatny do pory roku zapach :) Żel niestety szybko się kończy, ale na okres bożonarodzeniowy spokojnie starczy <3 

Jakie posty chcecie czytać? Ostatnio zauważyłam spadek liczby wyświetleń i komentarzy, więc liczę na Waszą małą pomoc :) 
+ Zapraszam na mój ask :D

11 komentarzy:

  1. Bardziej od zapachu pierniczków lubie same pierniczki :D
    Szkoda, że w Łodzi nie ma już TBS :(

    OdpowiedzUsuń
  2. z przyjemnością zaopatrzę się w żel o zapachu pierników:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne opakowanie ma ten peeling, muszę spróbować <3
    www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. oj, ten zel musi genialnie pachnieć!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. zapach pierniczków - wspaniały

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie też czeka w tym roku 100 dniówka - jeszcze nie mam sukienki! YOLO ;)
    pozdrawiam i zapraszam na konkurs: dziś ostatni dzień!
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jakoś w tym roku niestety nie czuję świątecznej atmosfery.
    Również mam ten sam żel do kąpieli o zapachu pierniczków, świetny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie świąteczne kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę wszystkim którzy mają w sobie tą świąteczną atmosferę, naprawdę. Co do kosmetyków obstawiam że zapach powala ale nie miałam przyjemności ich sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
  10. Musze kiedys wyprobowac tego peelingu :)

    kasia-kate1.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  11. Udanej 100 dniówki! :)
    Muszę spróbować żelu od joanny, pierwsze widzę :)
    Racja serruszko zdobi ale szybki zmieni sie w zwykłą kuleczkę :(
    Maleje może dlatego, że ludzie wymagają też odwiedzin na swoich blogach? oczekują też odwiedzin i pozostawienia czegos po sobie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger