poniedziałek, 15 grudnia 2014

Skull sweater& violet scarf | OOTD

Hej :) Już niedługo święta, a śniegu brak :( Nie jestem zbyt zadowolona z tego, bo boże Narodzenie kojarzy mi się głównie z białym puchem. Macie już świąteczne prezenty? Ja jestem w trakcie robienia, bo w tym roku postawiłam na spersonalizowane rzeczy hand made. Jeszcze tylko 4 dni i laba 19 dniowa! Wreszcie się wyśpię, nadrobię zaległości na blogu i pójdę na zakupy. Przyda mi się trochę czasu po stresach związanych ze szkołą. Próbne matury, polonez, ciągłe testy potrafią nieźle zdenerwować człowieka. Na szczęście za kilka miesięcy koniec i wreszcie pójdę do wymarzonej policealnej(świadomie rezygnuję ze studiów, nie mam zdrowia do tego) i wyprowadzę się :) 
Dzisiaj pokażę Wam outfit z moim nowym szalem. Czarną skórzaną spódniczkę połączyłam ze swetrem w czaszki. do tego czarne rajstopy i baleriny. Żeby nie było zbyt grobowo dobrałam piękny (i ciepły) fioletowy szal z H&M, który można było podziwiać w haulu post niżej :) do tego złote kolczyki-kotwice i bransoletka-mankiet. Zestaw na zwykły, szkolny dzień gotowy :)





Sweter- Internacionale, Sh(13zł)
Spódniczka- Gina Tricot, Sh(5zł)
Rajstopy- H&M(30zł)
Szal-H&M(4zł)
Bransoletka- Born Pretty Store
Buty- bazarek(20zł)

10 komentarzy:

  1. A ja się bardzo ciesze z braku śniegu!
    Śliczny outfit^^
    Pozdrawiam ;*

    ♥MiśkaGrabowska_Official♥

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się!
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny zestaw. ;) Piękna spódnica.

    OdpowiedzUsuń

  4. Jakie cudne zdjęcia !! A Twoje oczy są przepełnione optymizmem! Tak trzymać! :*

    Zapraszamy z małym Łobuzem w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. i really love that skull sweater :)

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny zestaw :) powodzenia w przygotowaniach do matury ! :) niebawem najdłużżższe wakacje w życiu :)


    http://qamille.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :*

Copyright © 2014 Miss-cosmo15 , Blogger